среда, 14 декабря 2016 г.



Poczta Polska nawiązała współpracę z największą platformą wysyłkową w Polsce – Sendit.pl. Dzięki podpisanej umowie usługi kurierskie narodowego operatora są już dostępne online w szybki i wygodny sposób dla firm, które nie posiadają umowy z Pocztą.   
Poczta Polska, oprócz dostaw kurierskich „door to door”, oferuje w ponad 4600 placówkach pocztowych usługę nadania przesyłek kurierskich Pocztex Kurier 48 w formule „point to door”. Aby wygodnie nadać przesyłkę klient powinien założyć konto na platformie wysyłkowej Sendit.pl, przygotować i zarejestrować paczkę w serwisie, zapłacić online za jej nadanie i dostarczyć do wybranej placówki pocztowej. Przesyłka Kurier 48 zostanie dostarczona do adresata najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych.
Usługa Poczty Polskiej na Sendit.pl skierowana jest do osób prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną. Przedsiębiorcy nie są zobowiązani do podpisania umowy ani deklaracji miesięcznej liczby paczek.
 – Współpraca z Sendit.pl to element konsekwentnie realizowanej strategii Poczty, która zakłada ekspansję na rynku e-commerce przy zachowaniu najwyższej jakości usług i maksymalnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii. W najbliższej przyszłości planujemy rozszerzenie opcji nadań na platformie Sendit.pl o przesyłki w serwisie Ekspres24 z odbiorem przez kuriera lub nadaniem w placówce – komentuje Rafał Pietrwalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego Sprzedażą ds. rozwoju usług w Segmencie Klienta Biznesowego w Poczcie Polskiej.
– Nasi Klienci oczekują od nas nie tylko konkurencyjnej oferty, ale również sprawnej i  bezpiecznej obsługi. Dlatego w naszym portfolio nie mogło zabraknąć największego operatora na rynku krajowym, czyli Poczty Polskiej, która jest kluczowym graczem na rynku dostaw w Polsce – mówi Wojciech Kliber, Dyrektor Zarządzający Sendit. 
Sendit.pl to platforma wysyłkowa, dzięki której szybko i wygodnie można zamówić  krajowe oraz międzynarodowe usługi kurierskie w atrakcyjnych cenach. Od momentu powstania, czyli od stycznia 2012 roku, za pośrednictwem serwisu wysłanych zostało ponad 13 milionów paczek. Liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła 290 tysięcy i cały czas rośnie. Firma jest istotnym dostawcą standardowych rozwiązań logistycznych dla klientów platformy allegro.pl i obsługuje zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa.

Комментариев нет:

Отправить комментарий