понедельник, 16 января 2017 г.

Поштовий блок “Палеоліт. Культурні епохи України”



Презентовано ІТ-Стратегію Укрпошти на 2017-2020 роки




В рамках програми модернізації Укрпошти, презентовано Стратегію розвитку інформаційних технологій підприємства на 2017-2020 рр. Мета Стратегії – забезпечити Укрпошту сучасним рівнем розвитку ІТ-систем, що дозволить надавати сучасний рівень сервісів клієнтам компанії та значно підвищити використання всіх видів її ресурсів.

Потреба у розробці ІТ-Стратегії зумовлена нагальною потребою оновлення всіх ІТ-систем та процесів на держпідприємстві. “Останні 10 років в Укрпошті інформаційні технології практично не розвивалися. Застарілі ІТ-системи — одна з причин втрати позицій Укрпошти на ринку поштово-логістичних послуг. Тому ефективний розвиток Укрпошти дуже в значній мірі залежить саме від темпів розбудови ІТ-системи”, – коментує заступник генерального директора Укрпошти з інформаційних технологій Сергій Галаган.

ІТ-Стратегія, що була розроблена оновленою командою фахівців з інформаційних технологій Укрпошти, передбачає впровадження нових технологічних, прикладних, інфраструктурних систем, інформаційної безпеки та централізації ІТ.

Зокрема, технологічні системи — це нове програмне забезпечення для фінансового та поштово-логістичного напрямку компанії, новий сайт Укрпошти, “пошта ІD”, інтерфейси з клієнтами, тощо. Це допоможе бізнес-напрямкам компанії виконувати завдання із збільшення доходів. Прикладні системи — це ERP-системи планування ресурсів підприємства, документообіг, аналітичні системи, оптимізація логістики. Вони допоможуть Укрпошті заощаджувати та підвищити операційну ефективність. Інфраструктурні системи підтримуватимуть технологічні та прикладні системи, тощо.

В цілому, в рамках Стратегії розвитку інформаційних технологій Укрпошти заплановано реалізувати протягом 2017-2020 рр. понад 100 проектів. Для реалізації цієї Стратегії, зараз в Укрпошті відбувається посилення та оновлення команди ІТ-фахівців.

Довідково про стан ІТ-інфраструктури Укрпошти.
З 11 667 відділень Укрпошти автоматизовано лише 2415. Водночас, із тих комп’ютерів, що використовуються, дві третини (14641 із 23 114) потребують заміни. Зокрема, 1359 комп’ютерів мають вік від 16-25 років, решта – вік від 11-15 років.

Через використання автономних не централізованих баз даних не можливо отримувати інформацію оперативно та підвищуються операційні витрати компанії.

З огляду на значний вік обладнання, лише 60 із 856 серверів наразі відповідають мінімальним потребам компанії. Решта серверів (796 одиниць) не витримують вимог часу, водночас на їх утримання припадає чверть усього споживання електроенергії “Укрпоштою”, яка використовується для їх охолодження та обслуговування.

Затримки в доставці пошти в Україні*

                                                                  Затримки в доставці пошти в Україні*





*Оновлення станом на 09:00 16.01.2017.

У зв’язку з погіршенням погодних умов та ускладненням дорожнього руху, повідомляємо, що у деяких регіонах України доставка поштових відправлень затримується.

Так, із затримкою будуть доставлятися відправлення до таких населених пунктів:

№ п/пНазва областіПерелік районів та міст,
де затримується доставка
Орієнтовний час
затримки в доставці пошти
1ВолинськаЛуцький  р-н, 3  н/пДоставка буде здійснена після проведення розчищувальних робіт на шляхах прямування автомобілів поштових маршрутів, орієнтовно 17.01.2017
2ЗакарпатськаМукачівський р-н, 2 н/п
Велико-Березнянський р-н, 3 н/п
Іршавський р-н, 1 н/п
Міжгірський р-н, 5 н/п
3Івано-ФранківськаРожнятівський р-н, 6 н/п
Долинський р-н, 8 н/п
4КіровоградськаДолинський р-н, 2 н/п
5ЛьвівськаТурківський р-н, 30 н/п
Самбірський р-н, 4 н/п
Старосамбірський р-н, 31 н/п
6ПолтавськаРешетилівський р-н, 3 н/п
7СумськаГлухівський р-н, 2 н/п
Тростянецький р-н, 1 н/пДоставка буде здійснена після проведення розчищувальних робіт на шляхах прямування автомобілів поштових маршрутів, орієнтовно 18.01.2017
8ЧернігівськаСосницький р-н, 2 н/пДоставка буде здійснена після проведення розчищувальних робіт на шляхах прямування автомобілів поштових маршрутів, орієнтовно 17.01.2017

Запевняємо, що Укрпошта робить усе можливе для якнайшвидшого відновлення термінів доставки кореспонденції у вказані райони.

Укрпошта змінюється!

Укрпошта змінюється!


Для того, щоби змінити Україну, варто почати з себе. Тому Укрпошта теж змінюється! За кожним кроком у покращенні компанії стоять професіонали, які впевнені, що 50 млн грн, зекономлених на закупівлях – це тільки початок.
Укрпошта змінюється на краще!

В січні-березні 2017 року Укрпошта проведе відкритий відбір у 14 областях


      В січні-березні 2017 року Укрпошта проведе відкритий відбір у 14 областях





В січні-березні 2017 року Укрпошта проведе відкритий відбір на посади 14 директорів та кандидатів для формування кадрового резерву регіональних дирекцій.

Метою нової керівної команди Укрпошти є здійснення швидкої ринкової трансформації компанії, та перетворення Укрпошти на ефективну, прозору, сучасну технологічну компанію, яка буде надавати своїм клієнтам послуги найвищої якості та посилить свої позиції на ринку поштових, фінансових та логістичних послуг.

Для цього Укрпошта здійснює пошук фахівців, що допоможуть підвищити якість та ефективність управління регіональними дирекціями компанії.

Зокрема, у жовтні-листопаді 2016 року було проведено відкриті відбори в 11 (всего было 10) регіональних дирекціях Укрпошти, за результатами яких було значно посилено керівний склад цих дирекцій. Щодо відборів, що відбуватимуться у січні-березні поточного року, резюме та документи кандидатів для участі у відкритому відборі для формування кадрового резерву у регіональних дирекціях очікуються у такі терміни:

Для кандидатів із Закарпатської, Івано-Франківської, Чернівецької, Рівненської, Волинської, Житомирської областей – до 28 січня
Для кандидатів із Тернопільської, Хмельницької – до 4 лютого
Для кандидатів із Донецької, Луганської та Київської областей – до 25 лютого.

Для кандидатів із Сумської, Полтавської, Харківської областей документи для участі у відкритому відборі та кандидатів для формування кадрового резерву приймалися до 14 січня.

Запрошуємо кандидатів взяти участь у відкритому відборі. Дату проведення відкритих відборів у кожному з регіонів буде оголошено додатково. Документи слід надсилати на електронну адресу: ukrposhta.hr@gmail.com.

Ключові посадові обов’язки:
∙ Операційне управління філіалом з метою забезпечення досягнення цільових операційних і фінансових показників, ефективна організація його виробничо-господарської та іншої діяльності;
∙ Оцінка ефективності наявних процедур, оптимізація існуючих бізнес-процесів та проведення відповідних змін з впровадженням нових сучасних та передових ідей та підходів;
∙ Розвиток нових видів продуктів та послуг в регіоні;
∙ Виконання затвердженого річного фінансового плану філіалу, досягнення фінансово-економічних показників, передбачених бізнес-планом філіалу;
∙ Ефективне використання основних фондів, трудових, матеріальних та фінансових ресурсів;
∙ Підвищення професійної підготовки персоналу, формування корпоративної культури, підтримування високих особистих та професійних стандартів співробітників філії, в тому числі чесність, клієнтоорієнтованість, тощо.

Успішний кандидат має відповідати таким вимогам:
1. Вища економічна або технічна освіта, післядипломна освіта в галузі управління (MBA) буде перевагою;
2. Досвід роботи від 5 років на керівних посадах в банківській сфері, в мережевих рітейлах, комерційних організаціях з чисельністю не менш ніж 100 чоловік;
3. Відповідні знання, уміння та навички, необхідні для виконання посадових обов’язків;
4. Володіння стратегічним та аналітичним мисленням, розумінням сучасних проблем галузі;
5. Готовність приймати управлінські рішення та відповідати за них;
6. Здатність генерувати нові ідеї та реформаторські рішення, втілювати їх у життя;
7. Досвід успішного впровадження змін в організації буде перевагою.

Ключові критерії оцінювання:
∙ Орієнтація на досягнення результату – орієнтація на досягнення усіх поставлених цілей та виконання завдань на будь-яких ділянках і за будь-яких обставин. Вміння ефективно працювати в рамках запланованого графіку, використовуючи логічний, систематичний та послідовний підхід. Вміння розставляти пріоритети у власній роботі та роботі підлеглих.
∙ Управлінська зрілість – досвід роботи на посаді керівника у великій організації та підтверджені професійні досягнення, стійкість в кризових ситуаціях.
∙ Управління змінами – уміння керувати колективом в умовах невизначеності, уміння керувати реформами та запроваджувати різні інструменти і комплексні системи, які збільшують ефективність роботи.
∙ Управління командою – вміння підібрати мотивованих співробітників та розвивати команду, організовувати, підтримувати та контролювати її роботу, прозоро та ефективно здійснювати комунікації, впроваджувати нові стандарти роботи бути послідовним.
∙ Проактивність – активність й ініціатива, праця на випередження, позитивне мислення, корисна енергія, пробивна сила, вміння самостійно приймати рішення та брати за них відповідальність. Уміння бачити кілька способів вирішення завдань і знаходити вихід з нестандартних ситуацій. Вміння знаходити нові способи вирішення професійних завдань.

Кандидатам, які мають бажання взяти участь у відборі, пропонується надсилати в електронній формі такі документи:
✓ Резюме довільної форми (з зазначенням рівня бажаної заробітної платні та можливим строком виходу на роботу у випадку перемоги);
✓ Структуровану презентацію PowerPoint (до 10 слайдів) з аналізом регіонального ринку логістичних, транспортних та поштових послуг, вашим баченням перспектив та основних напрямків розвитку підприємства.
Пропонуйте 3-5 першочергових дій для збільшення продажу сервісів та послуг Регіональної філії Укрпошти, особливо у таких напрямках як співпраця з інтернет – магазинами, продаж фінансових послуг та співпраця з комунальними підприємствами.

Відкритий відбір передбачає 3 етапи:
1) Оцінка відповідності наданих документів заданим критеріям та якість презентації.
2) Тестування
3) Особиста співбесіда з комісію по відбору.

Укрпошта розпочинає конкурс «Краща поштова марка України 2016»

  Укрпошта розпочинає конкурс «Краща поштова марка України 2016»



З 16 січня до 16 березня 2017 року Укрпошта проводить конкурс «Краща поштова марка України 2016».

Конкурс, який вже став традиційним, допоможе визначити найкращі зразки філателістичної продукції, які випустила Укрпошта впродовж 2016 року.

Долучитися до участі в конкурсі може будь-хто. Для цього необхідно надіслати заповнені листи-анкети з позначкою «Конкурс «Краща поштова марка України 2016» на поштову адресу відділу продажу маркованої та філателістичної продукції (вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001), або на електронну адресу filateliya@ukrposhta.com. В анкеті учасника потрібно вказати свої пропозиції щодо того, які три поштові марки (блоки, малі аркуші), введені в обіг у 2016 році, можуть посісти, відповідно, І, ІІ і ІІІ місце. Зображення марок, які беруть участь в конкурсі, можна побачити нижче.

Конкурс триватиме до 16 березня 2016 року. За його результатами компетентне журі визначить найкращу поштову продукцію відповідно до того, скільки балів наберуть учасники.

Запрошуємо взяти участь у конкурсі усіх поціновувачів філателії та небайдужих до розвитку українського марковидавництва!



DHL eCommerce eröffnet neues Fulfillment-Center in Sydney

DHL eCommerce eröffnet neues Fulfillment-Center in Sydney 

  • Internationale Unternehmen erhalten direkten Zugang zum Privatkundenmarkt Australiens
  • Neue Anlage in Sydney bietet integrierte und flexible Lagerhaltung und Zustellung für internationale Marken und Retailer
  • "Plug-and-play"-System von DHL eCommerce ermöglicht Einzelhändlern eine schnelle, leichte und globale Skalierbarkeit

DHL eCommerce, ein Geschäftsfeld des weltweit führenden Logistikunternehmens Deutsche Post DHL Group, eröffnet ein neues Fulfillment-Center in Sydney. DHL eCommerce will so der steigenden Nachfrage australischer Online-Shopper nach internationalen Gütern gerecht werden. Mit dem Fulfillment-Center haben internationale Marken und Retailer die Möglichkeit, den rasch wachsenden Markt Australien für sich zu erschließen.
"Australien steht weltweit an zweiter Stelle, was die Zahl der internationalen Internetkäufer angeht.Und da der internationale Online-Handel bis 2020 durchschnittlich um 29 Prozent jährlich wächst, werden auch die australischen Online-Shopper immer wichtiger2" , erklärt Damien Sheehan, Managing Director von DHL eCommerce in Australien. "Traditionell haben Online-Händler Anlaufschwierigkeiten, wenn sie international expandieren wollen. Auf jedem Markt müssen neue Anbieter gefunden werden, Sendungen müssen den Empfänger innerhalb von Tagen erreichen, und die Kosten dürfen nicht aus dem Ruder laufen. Nur so können Online-Händler im internationalen Umfeld wettbewerbsfähig bleiben."
"Mit dem Start unseres australischen Fulfillment-Centers erhalten unsere Kunden direkten Zugang zu einem der am weitesten entwickelten und wachstumsstärksten E-Commerce-Märkte weltweit. Wir bieten ihnen die Skalierbarkeit und Qualität, die sie für die erfahrenen Online-Shopper Australiens benötigen."
Das Fulfillment-Center bietet internationalen Online-Händlern einen schnellen und flexiblen One-Stop-Service, in dem Transport, Wareneingang, Lagerhaltung und Zustellung integriert sind. Das Center nutzt dieselben Leistungsvereinbarungen, Management-Plattformen und Kundenservice-Einheiten wie alle anderen Elemente des globalen Fulfilment-Netzes von DHL eCommerce. Bestandskunden können so mit nur minimalem Aufwand nach Australien expandieren.
"Der Online-Handel kennt keine Grenzen. Das muss beim Fulfillment genauso sein", sagt Charles Brewer, CEO DHL eCommerce. "Die Anlage in Australien ist ein weiterer Knotenpunkt in unserem standardisierten globalen Netz von Fulfillment-Centern in den USA, Mexiko, Indien, Hongkong und Mitteleuropa. Online-Händler müssen jetzt nicht mehr nach neuen Logistikpartnern suchen, wenn sie ihre internationale Reichweite ausbauen wollen."
Das Center ist so ausgelegt, dass eine Front-end-Integration mit bekannten Online-Märkten und Webshops, ein Multichannel-Auftragsmanagement und Lösungen für eine schnelle und präzise Zustellung in ganz Australien möglich sind. Grundlage der Leistungsbringung im Center ist ein "Pay-per-use"-Modell, sodass weder Kapital investiert werden muss noch feste Kosten anfallen.
"Die Absätze im australischen Online-Handel sollen bis 2020 um fast 50 Prozent im Wert steigen. Deshalb werden Kosteneffektivität und Skalierbarkeit für Online-Retailer in Australien das Thema sein", sagt Malcolm Monteiro, CEO für die Region Asien-Pazifik bei DHL eCommerce. "Ob es sich um die Nutzung neuer Kanäle, das Angebot zusätzlicher Liefermöglichkeiten oder einfach um eine Steigerung der Lagerkapazität handelt: Internationale Marken benötigen adaptierbare Fulfillmentlösungen, die nicht von Hand angepasst werden müssen, sobald sich etwas ändert."
"Mit unserem neuen Fulfillment-Center können globale Online-Händler ihre landesweite Lagerhaltung und Zustellung vereinfachen und auch schnell und problemlos international expandieren.

Mostra reúne obras da artista carioca Claudia Watkins

Mostra reúne obras da artista carioca Claudia Watkins





O Centro Cultural Correios Rio de Janeiro recebe, até 12 de março, a mostra Opus CW XVI, da artista carioca Claudia Watkins. Gratuita, a exposição reúne nove obras no formato 100x100cm da série “Vasos e Flores”.
Segundo o artista visual, poeta transmídia e produtor artístico, Xico Chaves, desde o início a pintura de Claudia Watkins compreende a ação direta e energética sobre o vazio da tela ou qualquer superfície; como se a artista se projetasse decidida sobre o suporte, tentando arrancar dele o que já está em seu imaginário.
Na exposição, “o lirismo impressionista se configura como se a poesia estabelecesse um laço romântico entre o passado e o presente, a permanência da linguagem já consagrada e sua atualidade efêmera. Vasos de flores, pura e simplesmente, mas estas flores parecem imaginárias sem abdicarem de sua presença cotidiana. Predominam na pintura os relevos da espátula, ferramenta que a artista sempre manuseou com destreza e a planura expressiva da tinta, que imprime profundidade e luminosidade”, afirmou.
“Opus CW XVI – Pinturas de Cláudia Watkins” pode ser visitada gratuitamente de terça-feira a domingo, das 12 às 19h. O Centro Cultural Correios está localizado na Rua Visconde de Itaboraí, 20, Centro.

China Post Insurance Awarded for Management Innovation

China Post Insurance Awarded for Management Innovation

The 2016 National Transportation Enterprises Management Innovation Conference opened in Shenzhen, south China's Guangdong Province, on December 14. [zgjtb.com]

A system development project on insurance risk control by China Post Insurance won the first-class prize for its strong innovation, science, practicality and exemplariness at the National Transportation Enterprises Management Innovation Conference in Shenzhen, south China's Guangdong Province, on December 14.
Based on the principle of risk prevention and optimization of management resources at China Post Insurance, the awarded project built a linked control organizational structure to run a risk prevention system to help in the rapid and healthy development of the enterprise's insurance business.
The conference was sponsored by the China Association of Communication Enterprise Management and co-organized by Shenzhen Eastern Bus Co., Ltd.
More than 240 innovation pioneers, experts and scholars from transport, civil aviation and railway enterprises in 28 provinces, municipalities and autonomous regions attended the event.

(China Post)

China Post Tangshan Performance Celebrates New Year

China Post Tangshan Performance Celebrates New Year

China Post Tangshan organized its staff to give an art and cultural show on December 23 to celebrate the coming New Year in Tangshan, north China's Hebei Province.[China Pos


China Post Tangshan organized its staff to give an art and cultural show on December 23 to celebrate the coming New Year in Tangshan, north China's Hebei Province.
Some 150 postal workers from 19 branches in Tangshan took part in the event.
Their performances displayed a variety of art forms including songs, dancing, recitals and playing musical instruments.
They built the postal business and workers' lives into the program, making it bright and lively.
The activity fully demonstrated the unpretentious artistic style and energetic spirit of local postal workers while enhancing their cohesion and solidarity, and helped alleviate work pressure.

(China Post)

Jilin EMS Starts International Cold Chain Transportation

Jilin EMS Starts International Cold Chain Transportation

Flight CA1630 carrying 70,000 freeze-dried doses of chicken pox vaccine arrived on time from Beijing to Mumbai, India on December 22, 2016, marking the beginning of international cold chain transportation by Jilin Express Mail Service.
International cold chain transportation of vaccines has great potential, but vaccines are extremely sensitive to temperature, becoming ineffective or disappearing altogether beyond a certain temperature range. What's more, international exports involve a lot of processes.
After careful planning, Jinlin EMS now provides customers with a one-stop solution including packaging, customs inspection, customs clearance and cold chain transportation, greatly shortening the time required and reducing costs, a service highly recognized by customers.
(China Post)

Notification on the renewal of some national rules in Hong Kong

Notification on the renewal of some national rules in Hong Kong

关于香港D记渠道部分国家规则更新通知



尊敬的各位客户:
       您好!
       接香港D记服务商通知:
       从1月1日起,如进口商为移居到英国的或留学生,需在货物寄运前填写TOR01申请表(ToR01 Application for Transfer of Residence),并提供对应申请编码处理清关。否则,进口商将需先支付增值税及关税等费用,后续再与英国海关总署申请退回,退回时间将长达1年(自移居日起)。
       如进口商为在非欧盟地区短途旅行或外出等,需将遗留在国外的私人物品寄回英国的,需在发票上写明货物退回其拥有者。否则海关将会联系收件人核实。如因此造成的清关延误或罚款,将由寄件人自行承担,请知悉。
       烦请各位知悉并相互转告,为此带来不便敬请谅解。
       感谢各位的大力支持!
深圳递四方速递
客服部

К 100-летию физика-ядерщика Евгения Забабахина в почтовое обращение вышла марка

К 100-летию физика-ядерщика Евгения Забабахина в почтовое обращение вышла марка


Сегодня Почта России провела спецгашение марки, посвященной 100-летию со дня рождения советского физика-ядерщика – академика Евгения Забабахина.  В церемонии торжественного гашения почтовой марки на Моспочтамте приняли участие сын знаменитого ученого, продолживший династию физик Игорь Забабахин и заместитель директора РФЯЦ-ВНИИТФ Борис Водолага.
На почтовой марке изображен портрет Е.И. Забабахина на фоне графика из его книги «Некоторые вопросы газодинамики взрыва». Марка размером 42х30 мм, номиналом 19 рублей, изданная тиражом 330 тыс. экземпляров поступит в продажу в отделения Почты России по всей стране.
Почтовые знаки, погашенные в день их выпуска, приобретают дополнительную филателистическую ценность и пользуются большим спросом среди коллекционеров. Оттиск штемпеля специального гашения первого дня можно поставить в отделении Почты России 101000 на Мясницкой улице, 26 в Москве, а также в почтовом отделении 456770 на улице Свердлова, 11 в городе Снежинске Челябинской области, где расположен названный его именем Российский федеральный ядерный центр.
Евгений Иванович Забабахин (1917–1984) — учёный физик-ядерщик, академик АН СССР, генерал-лейтенант ВВС СССР, Герой Социалистического Труда, лауреат Ленинской и Сталинской премий. 
Родился в Москве. В 1938 году поступил на физический факультет МГУ, в период Великой Отечественной войны был призван в Красную армию и направлен в Военно-воздушную академию им. Н.Е. Жуковского. После войны продолжил учёбу в адъюнктуре, где защитил диссертацию на тему исследования процессов в сходящейся детонационной волне. Поскольку в это время проводились работы по созданию в СССР атомной бомбы, Е.И. Забабахин был направлен в Институт химической физики, а с весны 1948 года — в КБ-11 (ныне ВНИИЭФ в Сарове). 
В 1949 году за участие в разработке первой советской атомной бомбы и успешное испытание Е.И. Забабахин был удостоен звания лауреата Сталинской премии II степени и ордена Ленина. В 1951 году за разработку и испытание бомбы улучшенной конструкции ему было присуждено звание лауреата Сталинской премии I степени и ордена Трудового Красного Знамени. В 1953 году за совершенствование физической схемы ядерных зарядов Евгений Иванович получил звание Героя Социалистического Труда и лауреата Сталинской премии I степени, в 1958 году — звание лауреата Ленинской премии. В 1968 году его избирают действительным членом АН СССР.

Самолет Почты России совершил первый прямой авиарейс в Новосибирск из Шэньчжэня

Самолет Почты России совершил первый прямой авиарейс в Новосибирск из Шэньчжэня


Магистральный грузовой самолет Почты России Ту-204С[1] (Петр I) совершил первый прямой авиарейс в Новосибирск из китайского города Шэньчжэнь (аэропорт Женьчжоу), доставив 25,6 тонн почтовых отправлений.
Рейс прибыл рано утром 15 января. Вся полученная из Китая почта проходит таможенное оформление и сортировку непосредственно в аэропорту Толмачево, в том числе на недавно установленной здесь автоматизированной сортировочной линии Тошиба с производственной мощностью 200 тысяч почтовых отправлений в сутки.
Напомним, что 30 декабря 2016 года самолет Почты России совершил первый международный авиарейс из Китая, доставив 21 тонну отправлений из Харбина в Екатеринбург.
Использование собственной авиации в том числе на международных маршрутах дает Почте России возможность не только оптимизировать расходы по доставке почтовых отправлений, но и обеспечить стабильность перевозок, самостоятельно регулировать логистику и объемы почты на маршрутах, вне зависимости от имеющегося расписания регулярных рейсов других авиаперевозчиков.
Международные рейсы, с учетом оптимизации логистики, будут стыковаться с внутрироссийскими почтовыми направлениями. Например, после прибытия в Новосибирск или Екатеринбург самолет может продолжить рейс по внутренним маршрутам в другие города России или осуществить перегрузку на другой вид транспорта (авто, ж/д). Эта схема позволит также диверсифицировать почтовые потоки по регионам, что позволит ускорить обработку почты и сократить сроки доставки.
«Сегодня более 90% международных входящих почтовых отправлений поступают в Россию из Китая. Открытие международных почтовых авиамаршрутов – это ответ на растущую интенсивность трансграничной торговли», – отметил генеральный директор Почты России Дмитрий Страшнов.
Напомним, что 5 декабря 2016 года из аэропорта Внуково впервые поднялись в воздух два грузовых самолета Ту-204С Почты России. За декабрь 2016 года собственные магистральные самолеты совершили 29 рейсов и перевезли 832 тонны почты и грузов в такие города как Москва, Харбин, Санкт-Петербург, Екатеринбург, Новосибирск, Норильск, Певек, Анадырь, Хабаровск, Якутск, Красноярск и другие.